20 Haziran 2006

10 dakikada Türk Telekom algısı nasıl değişir? İşte örnek…

Türk Telekom’un ADSL servis numarasını veya çağrı merkezini (4440375) şimdiye kadar hiç aradınız mı? İlk olarak yaklaşık bir sene önce ve daha sonra da çeşitli zamanlarda da aramıştım ve çağrı merkezi hakkındaki izlenimim buradaki kişilerin konuya hakim olmadıkları ve sorunu net olarak çözmek yerine geçiştirmek ve üzerlerinden atmak şeklindeydi. Özellikle internet’te çeşitli sitelerde ve yayınlarda ADSL çağrı merkezi üzerine birçok eleştiri yazılmıştı. Genelde eleştirilerdeki ortak nokta sorun çözmekle ve bilgilendirmekle görevli çağrı merkezinin bu görevini tam olarak yerine getirmemesi ve sorunun çözülmesi için kendinize muhatap bulamamanız şeklindeydi.
Çok şaşırdım…
Bugün ADSL’de olan bir sorundan dolayı çağrı merkezini aradım ve sorunumu belirttim. Telefondaki kişi arıza kaydımın alındığını ve bugün aranacağımı belirtti. Aradan 5 dakika geçtikten sonra ADSL arıza’dan bir görevli aradı ve sorunumu çözdü. Bu kadar çabuk olacağını düşünmemiştim malum yer Türk Telekom. Yaklaşık 5 dakika sonra ise Türk Telekom’un Kalite biriminden bir telefon geldi ve telefondaki kişi bir arıza kaydı bıraktığımı ve kendisinin bunun sistemde çözüldüğünü gördüğünü söyledi ve bana sorunumun çözülüp çözülmediğini tekrar sordu. Her şey bu kadar çabuk gelişti. İşte müşteri memnuniyeti budur ve böyle sağlanır… Türk Telekom’un ADSL çağrı merkezi hakkında önceden olumlu bir algılamam yokken 10 dakika içerisinde bu algılamam tamamen tersine döndü. Hatta kendi kendime Türk Telekom’da iyi bir şeyler oluyor galiba demeden edemiyorum. Müşterilerin algılamasını değiştirmek için bazı zamanlarda çok ta bir şeyler yapmak gerekmiyor sanırım.
Demek ki oluyormuş…

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home