16 Mayıs 2006

“Çılgın manav suç aleti patlıcan ile yakalandı” Hayali bir 3. sayfa haber başlığı

Teknosa’nın yeni reklamlarını ekranlarda görmeye başladık. Reklamlardan biri süpermarkette mangalı test eden aile görüntüsü ile başlıyor ve reklam akılda kalıcı, mesajını çok açık, net ve güzel bir biçimde iletiyor. Çok başarılı bir reklam. Ancak ah şu patlıcanlı reklam yok mu? Bence bu reklamda şu patlıcan ve manav yüzünden ne mesaj kalıyor ne Teknosa. Patlıcana takıldım kaldım. Patlıcanlı reklamı buraya koyacaktım ama internet’te aradım, bulamadım. Bulduğum zaman linkini vereceğim. Reklamı izlemelisiniz ve izledikten sonra ilk olarak kendinizi o manavın yerine koyun, daha sonra ise gerçek herhangi bir manavın buna ne tepki vereceğini düşünün. Benim aklıma yukarıda yazdığım başlığım geldi. Patlıcanlı reklam kesinlikle akılda kalıcı hatta hiçbir zaman unutulmayacak kadar...

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home